Σελίδες

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΟΥΜΙΩΤΗΣ;



Κώστας Λουμιώτης   Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Φυλής υποστηριζόμενος από τον ΣΥΡΙΖΑ.





Η ζωή μου

Γεννήθηκα στον Πύργο της Ηλείας το 1961.

Σπούδασα Μαθηματικός και Μετεωρολόγος και έχω άριστη γνώση χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Εργάστηκα ως φροντιστής σε αρκετά φροντιστήρια.
üΥπηρέτησα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας ως αναπληρωτής καθηγητής και τώρα υπηρετώ ως μόνιμος καθηγητής στα Άνω Λιόσια.
Συνδικαλιστική και κοινωνική δράση.

Μέλος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας από το 1984.

 Ταμίας στο Σύλλογο Φροντιστών Νομού Ηλείας.

Πρόεδρος στον Νομό Αττικής της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών(ΠΕΑ).
Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Άνω Λιοσίων.
Πρόεδρος του  Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Λυκείου Άνω Λιοσίων.
Αντιπρόεδρος στην ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής.
Αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Αττικής.

Πολιτική δράση.

Υπήρξα μέλος της Ε.ΚΟ.Ν Ρήγας Φεραίος από τα μαθητικά μου χρόνια.

Διετέλεσα μέλος του Γραφείου της Σπουδάζουσας της  Ε.ΚΟ.Ν
Ρήγας Φεραίος στην Πάτρα, του ΚΚΕεσωτερικού, του ΚΚΕεσωτερικού
Ανανεωτική Αριστερά, του Συνασπισμού και σήμερα είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ
Φυλής.

Είμαι μέλος της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ δήμου Φυλής και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Δυτικής Αττικής.

Οράματά μου.

Ο σοσιαλισμός με δημοκρατία και ελευθερία.
Η Δημόσια και δωρεάν παιδεία.
Ένας δήμος ανθρώπινος στην υπηρεσία των δημοτών του, με συμμετοχικούς και ενεργούς πολίτες.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου