Σελίδες

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Σκέψεις για μια επικείμενη η όχι ΑΠΕΡΓΙΑ

Ioanna Stavropoulou


Προς καθηγητές και γονείς

ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ,ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ,ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝ.ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΗΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ..ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ "ΦΑΙΝΕΤΑΙ " ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ,ΩΣ ΜΑΝΝΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΔΙΛΗΜΜΑ..ΔΙΛΗΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ (ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ)..!

ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;;
Γιατι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να χαλιναγωγησεις μια κοινωνία από το "διαίρει & βασίλευε"

ΝΑΙ !!!ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ..Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ.. ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΧΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ..

ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ,ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ; ;ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!!!!
ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ,ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;; ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ,ΤΗΝ" ΔΩΡΕΑΝ" ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ..!!!!

ΤΙ ΕΙΡΩΝΙΑ,ΘΕΕ ΜΟΥ!
ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ..!

ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ !! ( ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ)
Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΠΟΥ ΓΛΥΦΕΤΕ ΜΕΤΑ ΜΑΝΙΑΣ,(ΟΣΟΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ),ΤΟ "ΔΩΡΑΚΙ" ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ, ΤΗΣ "ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ "ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,(ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ,ΑΛΛΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ)

ΕΜΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ..ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ..!

ΧΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!ΑΠΟ ΧΕΡ!!!
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ..

εγώ λέω στο παιδί μου να μην γίνεται καρφί...το σχολείο του μαθαίνει άλλα!
εγώ λέω στο παιδί μου να αντιδρά ,το σχολείο λέει άλλα!
εγώ λέω στο παιδί μου να μην μαθαίνει παπαγαλία τα κείμενα, το σχολείο λεει άλλα!
εγώ προσπαθώ να μάθω στο παιδί μου την πραγματική ιστορία του τόπου του,το σχολείο λέει την μικρασιατική καταστροφή συνωστισμό,!
εγώ λέω ότι το παιδί μου πρέπει να ξέρει πρακτική αριθμητική , το σχολείο του λέει έχε και ένα κομπιουτερακι μαζί σου1
εγώ λέω στο παιδί μου διάβασε και κανένα εξωσχολικό(λογοτεχνία, ποίηση, αρχαίους..) ,το παιδί μου μου λέει σιχάθηκα το διαβασμσ γιατί αυτό κάνω συνέχεια...!

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ,ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ,ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ;
ΕΡΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ,ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΣ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ,ΓΛΥΦΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ,ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ...

ΜΟΝΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ,ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου